reklama

Vítejte... Dnes je 18.09. 2019 09:02
Svátek má: Kryštof, blahopřejeme!
Jméno:
Email:
Vzkaz:




legíny

Opište prosím kód!






Zenske rysy
(Jak se lehce priblizit zenskym rysum)



Vložil: Romča
Email: romcatv@centrum.cz
Vloženo: 18.01.2012 - 08:11:42
Vzkaz:

No, určité tvary se dají časem vypracovat pomocí různě voleného zatížení. Volbou jednotlivých cviků, počtu jejich opakování a velikosti zátěžě se dají udělat divy. Bohužel některé tělesné proporce člověk nezmění. Například poměr pánve k pasu se nedá moc ovlivnit a to i když se člověk snaží důsledně cvičit svaly břicha. Obecně se dá říct, že menší váhy a více opakování nám pomůže oběmy zhodit a větší váhy s menším opakováním tvoří svalovou hmotu, takže v takto zatěžovaných partiích člověk poněkud přibere. Musí se brát ještě zřetel na to jestli cvičíme horní část těla nebo nohy a břicho. Tam je rozdíl ve složení svalových vláken a zátěž se musí volit rozdílná. Ovšem pokud chce člověk celkově zhubnout, tam pomůže jen aerobní cvičení vhodně zvolené podle věku a možností toho, kdo zrovna cvičí. Prostě možností je hodně, ale není to rychlé a pohodlné. Stojí to hodně potu, dřiny a času. Ovšem co může být příjemnější než si pěkně zacvičit v pěkném gymnastickém úboru.

zpět nahoru  nahoru

Vložil: joyride
Email: joyridetv@seznam.cz
Vloženo: 06.01.2012 - 00:05:49
Vzkaz:

Začít přestat posilovat, jíst, držet dietu, běhat, cvičit prdelku, a hlavně aerobik (zumba) v damskem fitness pradle a pak to jde samo.

zpět nahoru  nahoru

Vložil: Vanessa
Email: AllisMack@seznam.cz
Vloženo: 02.01.2012 - 22:09:59
Vzkaz:

Ahojky Kotatko,tady Vanessa , jsme na tom úplně stejně. Napiš mi na mail či na icq (napíšu do mailu) a popovídáme si o tom. Zatím papapa..

zpět nahoru  nahoru